Aug 18, 2009

Akhirnya....merdeka

Salam,

Setelah bersusah-pyh melawan dugaan di sekelilingku....akhirnya merdeka gak aku. Merdeka stlh tamat 期末試験 utk sem 1 ni. Walaupun result tak tau lagi camne, いいかどうかわかりませんよ.....yg penting dah habis. Sekejap je masa berlalu, pejam-celik2 dah bulan 8....aku dah tamatkan 1 sem life aku kt JAD ni walaupun pada asalnya tak pernah terpikir nk ke Jepun.

Last paper aku amik, 数学(Maths)....soklan banyak kuar drpd kuiz, best gk la jawab. Ada gk la konfiden skit berbandng jwb 物理(fizik). Fuh, mmg dugaan betul nk study mlm smalam....mana taknya, pttnya shiken habis by da end of last week. So, dis week free & rmai la yg balik. Aku plak, kne demam....so trpaksa la amik MC, miss 2 paper. At last, ari ni baru berjaya tamatkan. So, di kesempatn yg ada ni....nk la aku luahkan setinggi2 trima kasih kpd sesiapa yg berjasa semasa aku sakit.

-Abg meor, thnx tlg antar ke pusat kshatan
-Mahani Sensei, thnx bg skip xm fizik walaupun xde MC lg waktu tu
-Arba'ain Sensei, thnx sbb caring. Terus msg aku bila tau aku demam.
-Maisarah, thnx sebab teman aku jumpa kak nurul. Padahal tgkt 2 je ofis dia.
-Elina, thnx sbb caring & byk nsht srh mkan ubat
-My housemate esp. Syamil thnx 4 everything.
-Mama(jiran sbelah), thnx byk2 for da food. Mmg dpt full set mknan free je spanjng 3 hari.
&
Thanx to all yang aku x sebut lagi.....

That's what friends are for.
"A FRIEND IN NEED IS A FRIEND INDEED"

Di sini gak, aku sori sangt2 if aku pembawa virus demam pertama di JAD ni. Sori 2 ikhwan sbb jangkit dari aku, tak psl2 ko pun demam sama. I'm da first after all but...there's an idiom said, "sharing is caring."So, aku kongsi la bersama....xnak jadi kedekut. Hehe....rileks, i just shared the symptoms, not the H1N1 virus. After all, sori again.

So, sampai sini saja coretan kali ini. Thnx again my fren and please pray for our success in this 1st semester exam. May all of us pass all subjects with flying colours including 物理. Sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment